mislinabebek Merhaba anneler kızım 4,5 aylık gündüzleri 5 6 kere uyuyor yarım saatlik bi uyku gecede 9 da uyuyor 4 saatte bir ben uyandırıp bezini değiştirip mama yedirip yatırıyorum sabah 7 de uyanıyor normal mi ?
Artizneararlabazarda mislinabebek maşşalah de bacım uyusun ne güzel burada anneler neler cekiyor uyutmak için
biryazmasali mislinabebek maşallah diyin bence çok güzel uslu bir bebek kimseyede pylaşmayın çevrenizden benm kızımda öyleydi ilk 9 ay nerdeyse
mislinabebek oglumubeklerken ben pişik olur diye her bez değiştirdiğimde bepanthol kremde sürüyorum içim rahat etmiyor değiştirmeden beyaz tenli kızım
Artizneararlabazarda mislinabebek degıldır benim kzıımda dogdugundanbberi aynı sabaha kadar uyur gündüzde uyur normal yani
Artizneararlabazarda Denizanasi92 aksam 9 da uyuyor gece meme için kalkar ama uyanmadan sabah bazen 6 baze 7 kalkar 2 saat içinde doyurur degişir uyutuyrm 1 saat uyur 11 gibi yine ytırırm 2 gibi kalkar 2 saat maksimum 3 saat uyanık uyutuyrm
Denizanasi92 Artizneararlabazarda benim bebeğimde öğlen uzun bi uykuya yatıyor 3-4 saat aynen böyle 2 saat uyanık kalıyor uykularını kaçırmamaya çalışıyorum ama gece 3 ten sonra sürekli uyanmaya başladı hatta başlık açtım bugün çözüm bulamadım. Arkadaşım öğlen uzun uyuduğu içindir böl uykusunu dedi ama bilemedim
Artizneararlabazarda Denizanasi92 uzun uyuyrmş canım gayet iyi biz onu parca parca uyuyoruz normal o zaman
Denizanasi92 Artizneararlabazarda 11 gibi yatırırım 2 gibi kalkar dediniz ya siz onu kesintisiz yatırmıyor musunuz
Artizneararlabazarda Denizanasi92 öğlen 2 saat uyur kalkıyor tekrar yatırıyorum uzun süreli uyumuyor mangecede kalkmaz hiç yatar
melegim71 mislinabebek benim kızim o aylar 5 6 kez uyurdu en uzun oglen uyurdu oda 3 4 saatdiger uyuduklarini 1 saat uyurdu akaamda 8 9 yatardi 7 kalkardi suan 10 aylik olacak 3 kere uyur oglen 2 3saat uyur sabah 1 saat aksam ustu 1 saat uyur aksamda 8 9 kadadar gece genelde kalkmaz sabahakarsi 1 kez kalkar 5 6 gibi geri uyur normal yani her bebek farklidir
Poyrazin_annesii Bizde 3 bucuk aylık olduk. Oglum gecelerı artk hıc uyqnmıyor mama içmek için çok nadir uyanırsa uyanıyo . Bnde uyandrmıyorum sende korkma cnm bısey olmaz . Doktor bu zamanlarda cok uyuduklarını soyledı . O acıkınca uyanır ztn dedı bana