balsevdigim Hanımlar 11 ay oldu aşırı şişkinlik var karnım gaz dolu çok rahatsız ediyor yasayan oldu mu, doktora gittiyse hangi bölümdü
17062019 balsevdigim bende de var o problem.dahiliye bölümüne gitmiştim ben.bağırsaklarım icin gaz giderici spazm çözücü vermisti