gulahmedoglu_ Anneler 2,5 yaşında oğlum sabah kalktı kustu sonra ishal ateş yemek yedi onu da kustu nasıl geçer ? Ne iyi gelir ? dün karpuz yedi midesini üşüttü herhalde
BirVeraAnnesi35 gulahmedoglu_ salgın var şuan üşütmeden daha başka. Kızımda 2 gün önce oldu doktora götürdüm ishali için probiyotik yazdı bol su ve sıvı almalı su kaybına karşı dikkatli olun ateşi de 38,5 lara kadar çıktı bence bi sağlık kuruluşuna götürün derim
biryazmasali gulahmedoglu_ geçmiş olsun bgn aynı şikayetten doktora gittik bizde ishal yok ama diğerleri var salgın varmış buraya bir toz yağdı havadan bile kapmi olablr dedi çnkü 5 gündür evden çıkmıyorız kusma için bi şurup yazdı ishal olursa başka bi ilaç verdi ama ne yerse kusuyor dün akşamdan beri perişan olduk birde probiyotk verdi
Zerr gulahmedoglu_ Mide üşütmeden olmaz. Hepsi varsa enfeksiyon vardır demektir. Doktora giderseniz gerekli ilaçları yazar. Siz evde bol su, sıvı çorba, patates haşlama muz, yoğurtlu pirinçli çorba verebilirsiniz geçmiş olsun,
gulahmedoglu_ BirVeraAnnesi35 Aynen biz de gittik doktora 4 ay salgın varmış ilaçlar yazdı ..(( Kaç güne geçti sizde tamamen ?
gulahmedoglu_ biryazmasali evet biz de gittik maalesef salgın varmış 😔geçmiş olsun inşallah bir an önce iyileşirler 🤲🏻
BirVeraAnnesi35 gulahmedoglu_ kızım 2 gece ateşlendi 3. Gece çok şükür ateşi çıkmadı ama ilk 2 gün zor geçti şükür toparladı inşallah sizinkide toparlar
gulahmedoglu_ Zerr evet doktora gittik salgın varmış ilaçlar yazdı aldık bağırsak için ama ilacı araştırdığımda Türkiye’de yasaklanmış ve ani ölümler yazıyor böyle şeyler okuyunca içime şüphe düştü siz olsanız verir miydiniz ? İlacın ismi motilium
biryazmasali gulahmedoglu_ yazınızı okudum da doktorumuz bizede onu verdi ve ben kullandım araştrma gereği duymadım doktor verdi ametik die bir damla ya o ya bu dedi ilk onu verdim tadı kötü kustu yine mottilşum verdim ama türkiyede yasaklı olsa ecZanede satılırmı doktor nasıl öneriyor elbette yan etkileri vardır belki ama her ilaçta yok mu
ObirAnnnee gulahmedoglu_ Yasaklanan bir ilaç olsa eczanelerde olmazdı, zaten doktorda yazmazdı diye düşünüyorum. Geçmiş olsun hızlıca toparlansın inşallah kuzucuk🌼
gulahmedoglu_ biryazmasali Ben de öyle düşünüyorum yasak olsaydı satılmazdı doktor yazmazdı yarın sabah aç karnına veririm artık
gulahmedoglu_ biryazmasali Siz ateş düşürücü olarak ne kullanıyorsunuz ? Dolven Carpol fitil hangisi ?
Eflal2 Bizde aynı durumdaydık 3 güne toparladi çok şükür ama bize de bulaştı ailecek mahvolduk probiyotikle toparladık
gulahmedoglu_ Eflal2 bizim ikinci günde ateş kusma hiç olmadı akşam sadece ishal oldu yine bir kaç defa yarın inşallah oda geçer 😔
keremiko8024 Ya sabahtan beri sadece ateşimiz var bizimde 37.9 oldu en son şimdi daha iyi ama ishal ve kusma yok salgın olabilir mi
gulahmedoglu_ keremiko8024 Bilmiyorum biz de birinci gün de ateş 38,5 kusma ishal varıdı doktor salgın dedi bugün iyiydi her şeyi ama gece ishal oldu bir kaç defa uyudu şimdi yarına inşallah bir şeyi kalmaz 😔doktor diyor parka çıkması bile yeterli salgını kapması için.. Çok dikkat edin