Ayse3695 Kızlar kızım 10 Ay 12 günlük iyi de yiyor yemegını sütünü de emer ama 8300 kg 8 aylıkken de 7900 Dü cok hareketli ama kilosu da az geliyor bana bir saglık sorunu yok çok şükür kilo alması ıcın ne yapmalıyım
aminegunes24 Ayse3695 komşumun kızı 1 yaşında 7 kilo sağlık ocağındaki dr hastaneye yönlendirdi Bence senin kızın kilosu iyi kötü bir şey olsa sağlık ocağı söyler emin ol korkma yemesi varmış o çocuk sadece emiyor hiç bir şey yemiyor süt içmez 1 yaşında düşün 7 kilo
sevim_kos Ayse3695 hateketli olduğu içindir. Benim kızım da çok almıyo. Doktor bu kadar hareketliyse çok normal sağlıklıysa sorun etme demişti
aminegunes24 Ayse3695 o zaman sorun yoktur canım sağlıkla büyüt bebişini 🥰 benimde oğlum 2 yaşına gircek 11 buçuk kilo kızım 4 yaşına gircek 13 buçuk kilo çok hareketliler almıyorlar kilo sağlık sorunu yok doktor gayet normal dedi 🥰