Papatyannesi benim kızım 19 aylık 3 günde hallettik çok şükür bizim kolay oldu pazartesi sabah bezi çıkarttık artık bez yok cisin geldiğinde bizim gibi WC ye gidiceksin falan dedim anlattım tabi ki ilk gün altına yaptı ben sıkmadım ikide bir cisin var mı demedim üstünün ıslanması hiç hoşuna gitmedi ikinci günde yine yaptı yaptıktan sonra söyledi gösterdi 3. Gün söylemeye başladı yapmadan hiç kacirmadi hatta AVM ye gittik orda da söyledi WC ge gidene kadar çişini tuttu. Gece zaten ilk günden itibaren hep kuru kalktı yapmıyodu altına. Bence üstünün kirlenmesine izin verin ve bezi kesinlikle hic takmayin gece gündüz dışarda evde zaten bir düzen oturana kadar dışarı çıkmayın