Daha üç gün oldu ise baslayaki kendisi 18 aylık babannesine normalde çok düşkün bir bebek öğle arası emzirmek için gidiyorum normalde az.onxe.gittim emmedi beni reddeddi hattan kucağıma aldigimda ağladı indi ve babannesine gidip anne diye seslendi onun kucağına gitti çalışmak. mecburiyetindeyim ama.boyle.bi durum da çok zoruma gitti ben mi büyütüyorum ya nasıl olsa.annesiyim.ben illaki bana gelecek moduna mi girmeliyim bilmiyorum