Tugcearel geçen hafta oğlumun doktoruna sordum yazın vermeye devam edelim mi diye. Asıl yazın vermek gerekiyor yazın balık yok çünkü yiyemiyor çocuk dedi. Yazın verilmez diye bilinir ama doğru değil vermeye devam edin dedi. 2.5 yaşında oğlum bu arada.