Arkadaşlar inanın çoğu hatta hepsi bu atak dönemlerini yaşıyor ve emmek istemiyor benim bebeğim de yaşadı 3. Ayda bir iki hafta bu reddi ve 3,5 dakika emme olayını yaşıyordu ben enjektör yardımıyla verdim süt sonra 3,5dakika emiyordu o yüzden sürekli her mizmizlandiginda emzirdim. 4.ayda emme olayı bir tık daha düzgün olacak az ama sık emmek istiyecek aman ha diyim sabır gostermezseniz tamamen bırakır emmeyi sık sık emzirin ben bir saatte 5kere emdigini biliyorum. Düzeliyor korkmayın ve bikmayin sütünüz şifa verin şifasını