Btlyc 2 ay 5 günlük bir bebişim var 5600 gr sadece anne sütü veriyorum mama takviyesi de yapmam gerekiyor mu acaba sizler nasıl yapıyorsunuz
hepoyleolurzatenn Canım eğer bebeğin aylık minimum 500gr alıyorsa ve gelişimi iyiyse hiç mamaya başlama senin sütünden daha iyi olamaz benm sütüm çok az olduğu için anne sütü+mama veriyorum keşke sadece anne sütü verebilsem
kuzeyalii Ben süt+mama veriyorum.Sarılık vardı ilk zaman doktorumuz ver dedi gece ve sabah süt +mama veriyorum.Yeterki doysun hiç kasmıyorum kendimi illa anne sütü verim diye doymayan çocuk sarılık oluyor.Kolik oluyor.😒🤦🏻♀️