simaybrcu bebek hareketlendikce gazı kolay cıkıyor ama tabi birden bitmiyor eskiye dönük biraz daha rahatlıyor hele birde kakayla birlikte gazda cıkıyorsa mükemmel 😊 insan cocugun kakasına gazına sevinir mi biz 2.5 aylıkken kendi yapmaya başlayınca eşimle nasıl mutlu oluyoduk ahh cocuklarr gazına bile sevindiriyor 😄