asocialmom Betul055 kabızlık var canım conformil kullanmamız lazım ama tadını sevmiyor içmiyor o yüzden .
Busram57 Ben aradim aptamili kullanabilirsiniz dediler. Hani 2 olcek conformil 1 olcek normal aptamil olarak
asocialmom Busram57 2 ölçek norml 1 ölçek conformil kullansakta olur mu ki ? Kızım conformil sevmedi tadı yüzünden ama öteki mamalar da kabız yapıyor bu şekilde sıkıntı olmaz demi
sbldmr123 Kullanılır bi sakıncası olacağını sanmam. Sürekli olarak değilde elinizde birer kutu vardır mesela öyle kullanırsınız bişey olmaz
kiliclar [bilinmeyen] tabiki ikiside aynı markanın ürünü olduğu için aptamilin içine conformil katıp verebilirsiniz sıkıntı olmaz