honeyybee_ Oğlum dokuz aylık. Hangisinden kaynaklıdır bilemiyorum ama şu doğruymuş. Çocuklar her hastalandıklarında, diş çıkarmada inanılmaz huy değiştiriyorlar. Ben bebeğimi uykuya şöyle ikna ediyorum . Beşiği oyun yeri gibi görüyor . O yüzden loş ışık, sessizlik konuşuyorum onunla biraz baktım istemiyorsa uyumayı onu bıktırmıyorum indiriyorum kucağımdan ( kucağımda kaşlarını masajla ovarak , öpücükle veya popoya pışpışla uyuyordu. Meğer bensiz uyumak istiyormuş. Kendisi oynadı oynadı yerde uyuya kaldı . Ama sizin bebeğiniz uyumak istemiyorsa karanlıkta yanında durun oyun oynamayın ama onun dikkatini çeken bir şey verin eline bir de böyle deneyin isterseniz . Masaj iyi geliyor o an istemiyor gibi durabilir ağlayabilir ama sonradan yumuşatıyor. Belki bir ağrısı vardır yavaş yavaş karnı ve sırtını ovun . Çünkü benim bebeğimde böyle olmuştu.