Deletedmom_78 merhabalar benim bebeğimde 9 ay 18 günlük. İlk öncelikle emekleme çabaları vardı yani sürünme diyelim 9. Ayın ilk haftasında birden emeklemeye başladık , 2 gün sonra o bizi çok zorlayıp harap eden diş çıktı.Dişinin çıkacağı gün çok kötü bir huysuzluğu vardı zaten anlamıştım eli hep ağzındaydı. Kendi kendine uyku konusu bizde maalesef yok ama uykuya geçişi daha kolaylaştı diyebilirim. Çünkü hareketlendi ve yoruluyor , gün içinde.Bizde , gün de 3 uyku yapıyoruz gündüzleri , bazen 2🤷🏻♀️😇 Dişinin çıkması da uykularının konforunu arttırdı diyebilirim🙏
Etkinlik konusunda 2 aylıkken aldığım zeka kartları çok yardımcım oldu en çok bu ayda işime yaradı diyebilirim çok seviyor.
Yavaş yavaş sulu oyunlara geçtik küçük bir kaba koyduğum toplarıyla oynamaya bayılıyor. Oyuncak bir telefonu var renkli ve sesli bu ayda resmen basıp basıp çıkan seslere renklere odaklanıyor. Her anne gibi daha çok eğitici oyuncak yanlısıyım. Hepte aldım ama geçen aylarda cok yüzüne bakmadığı her oyuncağı bu ayda daha cok keşfediyor mutlu ediyor tabı bana da zaman kalıyor.
Tek eksi yönümüz emeklediği için tutup kalkıyor ve riskler de fazlalaşıyor. Hemen sehpa kenarlarına , çekmecelere güvenlik kilitleri taktık bile. Her ay bambaşka ama bu ay en hoşuma giden ay oldu diyebilirim 🥲