Kızlar merhaba nasılsınız benim saçlarım ince telli ve dalgalı genelde anne topuzu yapıyorum yukardan ama bu çocuğun olmadan önce de böyleydi saçlarıma pek bakacak vaktim yoktu demiyim de sanırım içimden gelmiyordu bilmiyorum şimdi evdeyim işten de ayrıldım zaten. DIYETİSYENE gidiyorum 4 kg kadar verdim inşallah daha da vereceğim biraz daha kendime bakmaya özen göstermeyi düşünüyorum düzleştire -cilere merak saldım videolarını gördüğüm kadarıyla tarak şeklindeki düz değiştiriciler bayağı bir pratik saçım öyle çok düzleştiren biri değilim ama merak ediyorum denemek istiyorum sizler daha önce kullandınız mı ya da tarak şeklinde alma ya da al der misiniz derseniz neden hangi markayı önerirsiniz kısacası fikirlerinize ihtiyacım var