Nurgr açlık süresini uzatmadan ek gıdaya alışmaz,kendimizden biliyorum 🥲biraz emzirme arasını uzatabilirsen o da belki tadına bakmaya ikna olur☺️ Demir eksikliği de çok çok önemli,kızım 1 buçuk yaşında hala eksikliğiyle uğraşıyorum aman sizler çok dikkat edin.Zaten uyarmışlardır ilacı da nasıl kullanacağınızı.Bir de rica etsem Demir için ne kullandığınızı yazabilir misiniz