Nida1404 hareketlerinin düzeldiğini söylemeyecem aksine benm kızım bebekliğinde çok usluydu sonra değişti yine aşırı huysuz diyemem ama 2 yaş sendrımu facia;( uykusu bebeklğinden beri hehp düzenli olmştr ben hep ona göre yaşadğm içn saatlerine dikkat ederdim hala öğlen günde 2 saate yakın uyuyor ama yorun öğle uykusna geçirmeden