FiE Arkadaşlar merhaba, 3.5 yaşındaki kızım 3-4 yudum bozuk süt içti. Son kullanma tarihi geçmemişti. Isittim, verdim. 3-4 yudum aldı bıraktı ben de döktüm. Dökünce peynirlendigini gördüm. Sizce bir şey olur mu?