Nolur yardım edin bana ya bi yol gösterin bebeğim 9 aylık 4 aydan sonra meme yi bıraktı mama içirdim bi kaç ay zar zor niye hiç bisey yemiyor ağzında tutuyo atıyor hiç bi şekilde yemiyor ne yapayım bilmiyorum artık geçen götürdüm kan tahlili yaptılar temiz çıktı doktor bi sorun yok dedi ama neden yemiyor anlamıyorum ya bi akıl verin bana da ya Nolur