belin93 kış bebeğiyse ilk aylarda kesinlikle slingi tavsiye ederim yazın sıcak olabilir. Ben yaklaşık 8 ay sling kullandım. Kanguruyla pek uyum sağlamadik.ustelik rahat olsun diye mamadusunkini almıştık. Ama slingi keşke daha erken kullbamya başlasaymisim dedim (2 aylıkken başlamıştım kullanmaya)