Mlkeylmz kafamda deli sorular benim de prematüre doğdu oğlum yoğunbakıma süt götürürdüm her gün 1 hafta önce çıktı zaten yb dan, yalnız kafamda bi soru var bebeğe her gün süt götürdüğüm dönem 2-3 saatte bir süt sağardım ve süt üretimi galiba kontrolsüz olarak arttı sonradan bebek çıkınca süt sağma işini bıraktım gibi bi şey oldu günde 2 kere max 3 kere anca...haliyle sütüm azaldı sanki...ne yapmam gerek anlayamıyorım sağdığım saate hep bebek acıktı süt sağdığım için ememedi ben de sağma işini o sebeple bırakmak zorunda kaldım öyle olunca galiba sütüm azaldı...tecrübelerinize ihtiyacım var