Yani ayda 1 düzenli market alışverişi yapardım sanırım fiyatlardan dolayı daha az almaya başladım tam emin değilim neredeyse hergün evde birşeyler bitiyor tekrar market alışveriş yapılıyor çok çabuk bitiyor çok bereketsiz gibi yani az almamın sebebi de mesela manav ürünleri hemen bozuluyor pazardan da alsam marketten de alsam farketmez eskisi gibi dayanmıyor 🤷🏻♀️Ne yemek yapacağım çocuğa bu öğün ne pişireceğim diye düşünürken o eksik bu eksik şaştım kaldım buzluğa birşeyler yapıp atmayı düşünüyorum közlenmiş biber patlıcan sigara böreği poğaça gibi başka da ne yapacağım bilmiyorum. Siz ne yapıyorsunuz nasıl yapıyorsunuz hem market işini hemde buzluğa farklı ne yapıp atabilirim mesela sarma dolma veya kurabiye atılır mı