2-Cocukannesi İlk defa bu sene isilik oldu tişörtle dolaşıyodu o günden beri heep zıbın giydirdim ( öyle de yatırırım üstünü örtmüyorum ) ve ılık duş aldırdım iki günde bir ……… isilik olan yerine sudokrem sürdüm geçti hemen…. Aşırı sıcaksa hava bezle bile dolaştırıyorum evin içinde dışarıdaysa tişört şort giydiriyorum eve gelir gelmez hemen ılık suyla yıkıyorum