MASALIMMMM 2-Cocukannesi benım kızımda oluyor her gun yıkıyorum sudo krem suruyorum her yıkama sonrası olan yerlere ona ragmen yıne de evım cok sıcak oldugu ıcın hafıf gecıyor yıne azıyorlar
Muges4 Mucizemmm57 yani şuan bulunduğum yerde havalar biraz serin, hergün yaptıramam. Yoksa bizde biliyoruz yaz aylarında hergün bebe yıkanır 😂🤦🏼♀️
2209 2-Cocukannesi Gunde 2 kez ılık duş. Ve tek kat giydirme. Gecede sicaksa üstünü örtmüyorum. Yada ince battaniye ortuyorum
Hmyrk 2-Cocukannesi sabah banyo. Gün içinde Gül suyu. Henüz o kadar sıcak değil ama geçen yaz yatmadan da banyo yaptırıyordum. Banyo derken kafa ıslatma yok vücut yıka çıkar
DevrimciAnne 2-Cocukannesi pişik önleyici kullanıyorum özellikle katlanan yerlere sürüyorum her gün duş alıyoruz
Kanatsizmelegim 2-Cocukannesi benim kizimda cok oluyordu yüzünde bile oluyordu fazla giydirmeyi kalın giydirmeyi azalttım fazla kalın da örtmüyorum üzerini şükür bunlara dikkat etiğim sürece olmuyo ha hava soguk biraz kalin giydirdiğim zaman ev de sicak olduğu zaman hemen oluyo yine
Deletedmom_73 2-Cocukannesi Bebeğim dünden beri çok kötü isilik oldu poposu kırmızı kırmızı kabardı 😢
Ayse2011 2-Cocukannesi terli bırakmayın ve karbonatlı suyla silin terleyen yerlerini birde deniz suyu tabiki isiligin tek çaresi. Ben gün aşırı yüzünü kollarını yıkıyorum
SametIlgaz01 2-Cocukannesi Çıt-çıt lı badiyle uyuyor uzerini muslin örtüyle bile örtemiyorum atiyor ayaklariyla cok terliyor
Alasivar irva kaç aylıktan itibaren gül suyu sütmeye başladını? Birde hakiki olduğunu nerden anlarız marka önerebilir misiniz?
irva Alasivar Ispartadan getırtıyorum otacı markası.4 5 aylkk arasıydı ılk olduğunda o zamandan berı kullanırım canım.
Aysegulkrsd 2-Cocukannesi hergun yıkıyorum ve sudo crem suru yorum ayrıca cok gıydr eye terlemeye calısmıyorum bı sorunumuz yok Allaha sukur 7 aylık
Gmznr2909 Zekiye_123 ne demek sonuçta burada bir birimize yardım etme fikir danışmak icin varız. Senin bildiğini ben bilmem benim bildiğimi sen anneler olarak birbirimize destek olmalıyız
Gulcineliz Benim kızımda isilik çok fazla oluyor. Tenide çok hassas yapıda. Hergun sampuansiz gunde 3 defa oluyor banyo yaptırıyorum. Doğal hindistancevizi yağ sürüyorum bazen cicastela mustela onarıcı bakim kremi suruyorum ve isilikleri hafifliyor.
Betulmeyra 2-Cocukannesi tuzlu su ile yıkıyorum kızımı sonrada pişik olabilecek yerlerine sudocrem sürüyorumm