Deletedmom738372 evet maalesef kasindirir, kızım uyuyamazdi gece özellikle, anne kaşı anne kaşı diye diye sabahı zor ederdik. Isilik olursa eger, Günlük banyo lifsiz sabunsuz olacak,sadece su, sıcaktan olabildiğince uzak tutmak gerek bir de stilex jel yazmıştı doktor o zamanlar, inatçı isilikte de yine doktor recetesiyle, eczane ilaç hazırlamıştı bir keresinde