Kızlar adetime 5 gün geciktim bebeğim 9 aylıkken adet olmaya başladım ilk adet olduğumda 2 gün sürdü kesildi 2 3 gün sonra tekrar başladı 2. Ayda 4 gün sürdü sadece 3. Ayda 10 gün düzensiz yani. 3 gün geciktiğini test yaptım 6 gün öncesi testler var ya negatif çıktı dün tekrar test yaptım onda da negatif çıktı bugün de 1 cay kaşığı kahverengi leke gelmiş adet baslangicimi yoksa yerlesme mi ama yerleşme olsa adet gününden önce olmuyormu. 2 test yaptım ikiside negatif mutlaka biri çıkardı demi