Dediğiniz şey tam olarak şumu , göbek bağı düştü göbekte küçük bi parça kaldı nemli böyle,eğer böyleyse benim oğlumunda öyle oldu 8.gün düştü küçük bi parça kaldı dr a randevumz 1ay snraydı dr un verdiği spryle hergün etrafını temzledim dr a götrdüğümde sordum olabiliyo normal dedi gümüşle yakıcam dedi , bi çubk vardı elinde çubuğun ucu gümüş renginde bişy vardı göbekte kalan parçanın etrafından yuvarladı baya düşmesi için bugün duş aldrma bikaçgüne düşer dedi ertesi gün düştü parça ama dibnde hâlâ minik bi parça kaldı