Adaozge bize de 13 aylıkken teşhis konuldu suan 21 aylık ve 3 yaşına gelene kadar takip altında kalacak 3 ayrı doktora götürdüm 2 biri direk gözlük verdi almadım daha sonra başka doktorlara götürdüm o gözlük için erken belki de düşer dereceleri dedi ve şuan 6 ay da 1 kontrol oluyor 1 ay sonra kontrolumuz var bakalim size neler söylendi ve kaç derece