aatabeyyy Eşim Ankara’da astsubaylık okuluna gidecek fakat okulla ilgili hiç bir bilgiye sahip olamıyoruz.Evi taşıyıp taşımama arasında kaldık aynı durumu yaşayan veya bilgisi olan var mı acaba?
Eylulunannesiiii Benim eşim astsubay 1 yıl eğitim gördü ankarada 3 yıl önce. Değiştimi bilmiyorum hala 1 yılmı