[silindi] 2 yaşına gelmiş olabilir. Kızım da 31 aylık öğrendi. Çocuğunuza göre hareket edin derim. Diğer türlü zorlamayla daha çok korkabiliyolar. Bana da sürekli öyle dediler aa daha öğrenemedi mi diye ben de başladım ama olmadı. Sonra tekrar bez bağladım. Ve kızım hazır olana kadar kimseyi dinlemedim. En son 31 aylıkken öğrendi ve her şey daha kolay daha bilinçli oldu