Pinari34_ Hanımlar acil . Bebeğim 6 aylık uyumadigi zaman hemen sinirleniyorum ve bağırıyorum sonrasında da pişman oluyorum. Psikolojik destek almalı mıyım yoksa normal bı süreç mi geçer mi sizde oluyo bu durumlar lütfen yardım
Busra2013 Pinari34_ valla bagırmıomda bejde yeter uyu yoruldum dıe soylenıom sonra opuom😂herksste vardır bence
Deryatemiz Pinari34_ cok nadir ben bagiriyorum ama bunu aliskanlik haline getirmiyorum uykusunu alamadigi icin buyuk bir ihtimal huysuz oluyo eger uykusunu alabilirse boyle bir sorun olmaz sizinde destek almaniza gerek yok diye dusunuyorum
Pinari34_ Deryatemiz uykusunu da almıştı gündüz düzenli uyutuyorum ama gece 10dk da bir uyanip beni deli etti maalesef uykusuzluk çok zorluyo
simiyyy Pinari34_ arada sinir taşmaları doğal bir tepki ama hep oluyorsa bebeğiniz ve kendiniz için çok iyi olur diye düşünüyorum