Ekinoks1 cybex sirona var bende, çok memnunum. Bebeğin bir süre arkaya dönük gitmesi daha güvenli zaten. Ama bir süreden sonra algıları açılıyor öne dönmek istiyor. Veya mesela uzun yolda mama yedirirken kendime çeviriyorum. Ben dönmesinden memnunum
Bu arada cybex, bir çok güvenlik testinden başarıyla geçen bir marka. Ve şu an 2.çocuğuma kullanıyorum taş gibi maşallah