Adiyokkitabin Evet anneler başlıkta gördüğünüz gibi oğlum 700 gram vermiş 1 ay içinde. 14 aylik ve 8300e düştü saka gibi. Hic bisey yemiyor hiç. Simdi tahlil sonuclarini bekliyoruz
Busra2013 Adiyokkitabin gecmıs olsun canım ınsallah kotu bısı cıkmaz acsbs dıs flnmı cıkardı bu sure ıcınde? 700 gr fazla bırz benım kızımda 2 aylıkta 90 gr attı moralım 0 olmustu sızı dusunemıyorum ınsallah bı an once toparlanır
Adiyokkitabin Busra2013 inşallah canım perisan oldum halada cikmadi. Ne yapacağimi sasirdim artik cidden