Kızım 5 ay 5 günlük 2 aylıkken kalça çıkığı olduğu fark edidi çift bez uygulaması yapıldı ay olarak küçük olduğu için dün ki kontrolümüzde düzelme sağlanmadığını söyledi doktor ameliyat olacağını söyledi ameliyattan sonraki süreç nasıl ilerleyecek ne kadar alçıda kalması gerekiyor yaşayan başına gelen var mı hanımlar benimle paylaşırmısınız