Benim oğlum neredeyse 2,5 3 ay hic aama hic uyumadı.Soyledigimde inanmiyolardi ama gerçekten böyleydi bu.
Şimdi küçük olduğu için çok şanslısınız bi kere 🥰
Gazi vardır muhtemelen,siz kimyon çayı icip süt ürünlerini keserseniz çok rahat edersiniz.
Ayrıca doktora danışıp bir an önce biogaia ya da nbl drops başlarsanız bağırsakları düzene girer.
Kundak yapmayı alışkanlık haline getirirse ilerde sıçrayarak uyanmalari azalir ben beceremedim alışmadı ama siz başarabilirsiniz.
Kiraz çekirdekli kemer de gaz için faydalı ve ayaklarını sıcak tutmak önemli.
Sizin yediğiniz içtiğiniz şeylerden de geçer ona da dikkat etmek lazım
Bunların hepsi uykuyla ilgili bakmayın ana başlığın gaz olduğuna:)
Beyaz gürültü acabilirsiniz,elektrik süpürgesi ve pis pis de güzel.Uyumasi kolaylaşır.
Sallamayın,şimdi olduğum yerden söylemesi kolay ama yasarken zor ama elinizden geldiğince sallamamaya calisin bi de kucağa alistirmamaya bence.Yoksa benim gibi aylarca bel ağrısıyla bogusursuniz:( e bide çocuk ağırlaşıyor zamanla ilk başta bi sorun yok ama sonrası zor.
Sling edinin Muuutlaka.ben yine gec kaldim.Keske erkenden taksaydim. Buyuk kolaylik hem uyumasina hem gaz cikarmasina yardimci.
Akşam duş aldırabilirsiniz şimdi sıcaklar da geldi en azından 2 günde bir hem mayisir hem ferahlar
Mama veriyorsanız gün içinde değil de akşam öğününde verirseniz biraz daha fazla uyuyabiliyor.Ha anne sutuyse gun icinde sagarak gece destek ogunu verebilirsiniz bi tik fazla uyur,siz de uyurken baskalari da verebilir.(buna ek olarak ilk 40 gün çok güzel ve yağlı süt geliyor imkan bulabilirseniz sagip stoklayın)
Bi de mutlaka yardım alın birilerinden.Es destek veriyorsa eş,aile vs.Gunde 2 saat bile uyusanız kar.Doktora danışarak multivitamij desteği de alınabilir çok ihtiyacı oluyor insanın 😔uzun yazdım ama yaşaması zor biliyorum,destek olmak istedim.Biogaia yi ve kimyon cayini ihmal etmeyin cok cok onemli,keske ben de erken bilseydim baslasaydim.Sabir,her sey icin ilac.Duzene girecek emin olun..Saglikla büyüsün bebeginiizz🥰🙏