Bebekbebek1 Selamın aleyküm, yarın Allah nasip ederse tüp mide ameliyatı olacağım. Hayatımda ortaokulda başlayan kilo serüvenime yarın son veriyoruz ve yeni hayatıma başlıyorum Allahin izniyle 🐥🐥
bjkbb Bebekbebek1 kilonuzla birlikte hayatınızdaki tüm olumsuzluklar gitsin inşallah 🙂 ne güzel yepyeni bir değişim yeni bir hayat sizi bekliyor geçmiş olsun şimdiden
Feyebyusmuh Bebekbebek1 hayırlı olsun insallah bende tup mideliyim şuan 2 doğum yaptım haliyle üstüne kilo aldım tabi ama kendimi güzel hissediyordum kilo verdikçe daha özverili daha kararlı oluyordum insallah sizede iyi ve hayırlı gelir kaç kilosunuz acaba
superanne2 Bebekbebek1 ya bence normal yolla zayiflasaniz ameliyat yerine. İnanın ben çok korkuyorum çünkü kuzenimi bu ameliyat yüzünden kaybettik biz 2 sene önce hemde çok iyi bir doktora olmuştu güya. Fatih Ürek seren Serengil ışın karaca nin doktoruna olmuştu. Tabi vade dolunca sebep çok ama yine de doğal yolu varken ne gerek var Bebekbebek1
Aloneeee Bebekbebek1 hayırlı olsun 💕 benimde perşembe günü eşim olacak. Toparlanınca gelişmeleri yazabilir misiniz bana biZde çok heyecanlıyız. Sorunsuz atlatın inş
bjkbb Bebekbebek1 en önemlisi inanmak. 🙂 Ama sanırım çok dikkat etmek gerekiyormuş bu ameliyattan sonra
Akcabeytas Feyebyusmuh ay bende istiyorum kaç kg ile oldunuz acaba boyunuz kaçtı özel olmazsa ☺️ Birde zor geçtimi ilk günler çok zor diyorlar korkuyorum da bir yandan
Feyebyusmuh Akcabeytas ilk günler evet biraz zor geçiyor a çok hızlı kilo veriyorsun ee emek etmeden olmuyor 132ili oldum 88 düştüm hamile kaldım 2tane doğum yapınca kilo aldım illaki 15 ve 2 aylık bebeklerim var zaman geçsin diyetisyene gidicem bu sefer;)
Aloneeee superanne2 ya bu kadın karar vermiş ameliyat günü ayarlanmış hatta zamanı bile kalmamış. Siz ne derseniz o vazgeçmeyecek sonuçta bu saatten sonra böyle kötü şeylerden bahsetmeseniz korkutmasanız daha iyi olmaz mıydı 😬
Bebekbebek1 superanne2 Allah rahmet eylesin çok üzücü lakin inşallah bir şey olmaz bende de. Ablam 7 yıl önce öldü bu ameliyatı annem de 1 ay önce. Rabbim yardımcımız olsun tabi ki riskli bir ameliyat ama yine de önümde orneklerim olduğu için bende karar verdim.
Feyebyusmuh Feyebyusmuh ve tavsiyem doktorun verdiği ilaçlar içilmesi ben 2 hamileliğin dişlerim çok kötü oldu bütün kan değerlerim düştü vitamin alamadığım için oyuzden doktorve diyetisyen eşliğinde tupmide sonrası ilk 2 sene çok önemli sonrası duzene giriyor
aybikreis Bebekbebek1 Boyunuz kaç. Bki kaç olarak giriyorsunuz. Ben de istiyorum da o yüzden. Umarım sağlıklı kilonuza sağlıkla ulaşırsınız. Devlet hastanesinde yapılıyor mu bu ameliyat siz nerde olacaksınız
Bebekbebek1 aybikreis vücut kitle indeksi 37 olarak giriyorum. Devlet hastanesinin prosedürü bilmiyorum. Özelde medicalpark hastanesinde olacağım