merhabalar yarın 4. ayımıza giriyoruz bizde.
bizim sabah kalkış 6 akşam 7 buçuk yatış gün içinde bazen 2 saat uyur ama genelde uykusu çok kısadır bir, bir buçuk saatte bir uyuyo benim kızım hiç dayanamıyo 😅 inanmazsınız bende ayağa alıştırmaya çalışıyorum çünkü kucağımda uyuyo sadece ve benden başkasında asla uyumuyo daha 4 aylık zorlamıyo ama büyüdüğü zaman kucakta uyuması zor olur diye düşünüyorum.
gece 12/1 gibi kalkar emer yatar 4 gibi kalkıyor sonda 6 gün başladı gece uykumuz çok şükür ama gündüz yok malesef.