Kızlar oğlum başta üç gün ateşlendi ishalle birlikte daha sonra ateşi düşürdük ama ishal devam etti dünde kakasinda kan gördüm doktora gittik bağırsak enfeksiyonu dedi var mı başına gelen çok üzülüyorum bezi her açtığımda bu arada yedi aylık ne yedirsem geçer antibiyotik yazmadı