Expresso Kızlar merhaba benim bebeğimin 40 ı bugün çıktı fakat yeni öğrenmiş ağzını şıplatıo sanki sakız var gibi yasayan yada bilgisi olan varsa yazabılırmı
ZeynepKara Expresso 2 ay 2 günlük bebeğim uzun zamandır yapıyo o hareketi ya acıktığı zaman ya da yeni emdiğinde 😂
Mommadam Benimki de 44 günlük bende bu durumdan şikayetçiyim sanki ağzında bişey varmış gibi çiğneyip duruyor
Deletedmom_297 OzlemDoganay aaa benim kızımda yapıyor ve surekli kusuyor bazen az bazen çok acaba reflüüü mü var bazen ağız dolusu bazen az suluuuu süt kesini bazendee
cnnkrl Evet bence de reflü. Bizdede oluo aeada sırada. Hamileyken bana da olurdu. Ağzıma ekşi tat gelirdi yatarken. İster istemez geviş getirir gbi yapardım. O yüzden anlıyorum bebişleri:)
OzlemDoganay Deletedmom_297 evet canım reflüsü vardır sürekli fışkırtır tarzda kusmadıkça bir problem yok beslenmeden sonra dik tutun biraz bi şekilde geçiyo 6.aya kadar inşallah😊
Expresso Deletedmom_297 sadece benimki yapıyor sandım bende canım internete baktım korktum resmen başka şeyler yazıyor dünden beri dua ede ede hacı gibi oldum vallaha reflüdür bencede