Merhaba hanımlar İnternet üzerinden 22 ayar baget bi yuzuk almistim bana cok dar geldi fakat zayıflarım diye kuyumcuya götürüp genisletmedim hic bugun genisletmeye karar verdim annem benim.yerime genisletmeye götürdü fakat orda ki kuyumcu bu yüzüğün ikinci el olduğunu falan söylemiş net uzerinden alinan anca bu kadar olur demiş bu ne demek oluyor bu durumu yasayan var mı kafayi yiyeceğim