Merve_padir aynısını yaşadım 23 aylık olcak oğlum 18 ayda dediklerniz oldu,doktorumuz net bi şekilde tavrını koy yaptığı zaman tut ellernden ve ona bak sakın de dedi,bunu herkesin içinde yapmayın,çekin köşeye bağırmadan sakın diyin zamanla zamanla öğrencek bir anne evde tutun dmiş tam tersi daha cok parka götürün anlatın bu şekilde oynayalım vs diye zamanla etkileşim arttıkca geçicek