Artizneararlabazarda Benim kızım kiraz,kayısı ve avakadoyu cok seviyor sizin minnaklar en cok hangi meyveyi seviyor nasıl yediriyorsunuz fikir olsun hepimize🌺🌺🌺
GericekilmeKorunmaDegill Artizneararlabazarda 13 aylık her meyveyi cok sever ama favorısı muz ve kirazdir 🤭
Ucansupurge Artizneararlabazarda Kayısı, avacado ve karpuz favorisi eline veriyorum direk 😂 elma , armut ve şeftali mehh olmasa da olur 😂
Gryffindor Artizneararlabazarda Yapmadı hiç ya zaten yarım veriyorum. Avakado ile ikisini karıştırıp çok az da zeytinyağı katıyorum ara öğün gibi yiyiyor. Muzu dilimliyorum ya biraz kalın bir pipetle ortasında delik açıyorum. O siyah çekirdekleri çıkınca kakası çok sorun olmuyor. Ama tabi her zaman yapmıyorum bazen olduğu gibi dilimliyorum
AnnaKurt Uuuz (muz) çiyyeee (çilek) bir de kapuuuuș (karpuz) deli oluyor bunları görünce 😂 Bir de dondurhaaa (dondurma) 😂
Halimea Artizneararlabazarda degisiyo cnm , kızim 7 aylık bazen sade catala ezip veriyorum . Sutle karistirip veriyorum cevizleri ezip yine veriyorum . Ama gunde 1 tane vermeye calısıyorum. 2 ile 3 yaşinda ola oglularıma gunde 2 tane sadeli veriyorum.
Artizneararlabazarda Ucansupurge ya yarasın avakadoyu da eline mi veriyorsunuz ben yogurtla ezip zeytin uagı koyup yediriyorum
Artizneararlabazarda Gryffindor hiç bilmiyordum bende öyle yapayım tesekkur ederim zeyitnyagı bende devamlı meyvelerinde koyuyorum ona ragmen hep kabız
Ucansupurge Artizneararlabazarda uzun uzun kesiyorum tırtıklı patates kesme aparatı ile böylelikle kaymıyorda. tutup yiyor
Gryffindor Artizneararlabazarda Hiç yaşamadık kabızlık sorunu ama görümcemin oğlunda çok oluyor. O böyle durumlarda yulaf unu ve kuru kayısı ile muhallebi yapıyor. O zaman rahat yapıyormuş kakasını. Mesela çorbalarında falan yulaf unu kullanırsan daha rahat yapar.