Princessmom1 Ben şeker hastasıyım. Hemen tahlil vermen diyetisyene başlaman lazım. Açlık şekerin bugün böyle, yarın dahada yükselir. Seni büyük sarsar. Açlık böyle ise tokluk kaç oluyordur Allah bilir. Yani senin ilaç kullanman lazım diyetle beraber. Glifor verird doktor. Hemen 5 kg verirsin. Yürüyüş yapman lazım bunlarla beraber. Şekeri yürüyüş düşürüyor. İnsülin direncinede bakılması lazım. O yüksekse bazen 1 yılda düşüyor ki benim öyle oldu. Ama ilaca devam. Yani sen artık sağlam bir diyabet hastası adayısın.