Milaaa Bence benim bebeğim reflü değil.Çünkü kusmuyoki.Reflü olanlar kusmaz mı??????Offf yoksa reflü ilacını gereksiz mi kullanıyorum.Bebeğim boş yere ilaç mı alıyo yoksa.Kafayı yicem ya.
Tugbaf Benim oğlum çok kusan biri değil ama dr oğlum için reflü maması verdi yaptığım mamanın içine yarım kaşık at diye ve kilo alması hızlandı ve gaz sorunumuz azda olsa gitti
Aselinannesi7741 Benim kızım kusmaya başladı 20 günlükken daha sonradan kusmaları ilerledi bundan dokuzmeye başladı doktorda Aptamil in tegir diye bir mamasını yazdı reflü mamasıymiş anne sütüyle karıştırıp veriyorum günde dört kere okuzmasını önlüyor hafifletiyor
Aselinannesi7741 Thickener diye mama Aslında ma da değil anne sütünü katık karıştırıyormuş yani herhangi 1 kg aldırmıyor bir vitamin bir mama değil