Merhaba kızlar bebeğim arabaya bindiği an çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor pusetinde zaten durmuyor kucağıma almak zorunda kalıyorum ancak o da çok tehlikeli kucağımda bile durmuyor uzun yolculuğa çıkmaya korkuyorum bayramda ailemizin yanına gideceğiz nasıl alıştırabilirim hem arabaya hem pusete önerilerinize ihtiyacım var