Hanımlar yaklaşık 8 hafta önce doğum yaptım ve kanamam bir türlü bitmedi. 30-35 günlükten beri tam bitmiş gibi oluyor 2-3 gün sadece sarı veya beyaz akıntı geliyor sonra tekrar kan gelmeye başlıyor. Bu kadar uzun sürmemesi lazım diye biliyorum. Neden böyle acaba?😓