SemaK Zeyno123 o aylarda öyle oluyor zaten ya benimkide öyleydi tamamen yürümeye başlayınca tam bastı
Eylulunannesiatlas Zeyno123 birkaç ay içinde basacak kendi kendine o aylar öyle yaşını gectikten sonra basmaya başlar düzgün evin içinde de arada ayakkabı giydirin alışsın ayağı