Hilalk öncelikle hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah. Hepsi böyle canim daha kendini anne karninda sanıyor sana yakin olmak istiyor cok kucuk oldugu için memeye gelince hemen yorulup uyuya kaliyor. Bu yüzden yeteri kadar doyuramıyor kendisini. O aktif emmiyorsa sen onu uyandir emmeye devam etsin. Yani gidisinin altini parmağınla sev ayaklarni sev uyanıp emmeye devam etmesini sağlamalısin. Daha bir kaç ay böyle devam edecek :)