Benim bebeğim 2.gün yoğun bakıma yatmıştı. Olan sütüm de üzüntüden kesilmişti. Süt sağma makinesine 1 damla bile düşmüyordu elimle sağmak zorunda kaldım ama o da çok canımı acıtıyordu. Bir hemşire önerisiyle promalt aldım mavi kutu olan ebebekte satılıyor günde 3 tane içtim 2 gün içinde sütüm geldi gerçekten çok faydasını gördüm ben siz de alıp deneyebilirsiniz her şey bebeklerimiz için
😍