Sezaryen olalı 35. Günüm 3 gün önce kanamam kahverengiye döndü ve bitmişti 2 gündür tekrar kanama başladı açık renkte bebeğimin tedavisi için şehir dışına gelmek zorunda kaldım kendi doktoruma da görünemiyorum bir bilgisi olan var mı bu kadar erken regl olmuş olabilir miyim