Çünkü bezden rahatsız oluyor 😂 9 ay boyunca anne karnında popişler açık eee yavrum doğar doğmaz popişi bezle kapatıldı ve rahatsızlık duydu sen ne zaöan altını açsan o kendi anne karnında ki rutinini hatırlıyor ve dışkılamaya kendini hazırlıyor. Zamanla beze alışacak çünkü her dışkıladığında altı alındığı için bez onun için dışkılayacagı bir ürün olacak ve artık altını açtığında böyle bşr sıkıntı yaşamayacaksın. Çiş için daha uzun sürecek bu 😂